Klachtenprotocol

Wij doen onze uiterste best om onze werkzaamheden op correcte wijze uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij staan altijd open voor klachten en suggesties tot verbetering. Wij verzoeken u daarom uw eventuele klacht of suggestie tot verbetering bij ons te melden.

U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering zowel telefonisch, per e-mail of schriftelijk melden. Wij verzoeken u in ieder geval uw naam, adres, woonplaats en eventueel dossiernummer te vermelden.

Telefonisch

Wij zijn op werkdagen bereikbaar op 036-5493300 tussen 09.30 en 12.00 uur en tussen 13.30 en 16.00 uur. Indien u niet tevreden bent met de telefonische afhandeling van uw klacht of suggestie tot verbetering, dan kunt u uw klacht of suggestie tot verbetering alsnog per e-mail of schriftelijk bij ons melden.

Per e-mail

U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering naar het volgende e-mailadres sturen: info@yardsalmere.nl

Schriftelijk

U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering naar het volgende postbusadres sturen: Postbus 1031, 1300 BA Almere.

U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht of suggestie tot verbetering en binnen uiterlijk tien werkdagen ontvangt u een inhoudelijke schriftelijke reactie. Wij streven er naar uw klacht of suggestie tot verbetering binnen maximaal vier weken geheel af te handelen.